Rahsia badan kekal sihat, dapat solat dengan normal dan sempurna

perhatian kepada anda yang nak cegah sakit di lewat usia

Ikhtiar masalah Gout, resdung, asma, kencing manis, dan pelbagai lagi penyakit lain yang menyerang di awal usia 40an

dan badan lebih ringan untuk solat dan beriadah. Tak perlu lagi solat atas kerusi dan sakit-sakit satu badan semasa buat sebarang aktiviti harian.

Tablet Kunyah Campuran
Cordyceps Militaris & vitamin C

Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militarisโ€‹ Disyorkan Oleh Pakar

Kekal cergas bertenaga walaupun
usia melangkau 70an

- Dr Fadzilah Kamsah -

" Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris berfungsi sebagai suplement tambahan. Membantu mengaktifkan sel badan untuk memberikan tenaga dan meningkatkan sistem imunisasi "

"Saya rasa lebih bertenaga. Nak angkat cucu yang berat 16kg pun takde masalah. Bila solat biasa duduk atas kerusi, tapi kali ni memang tak sedar dah solat normal. Khusyuk sangat"

- Dr. Fadzilah Kamsah (Penceramah Terkenal)

Sebelum itu...

Adakah anda ada mengalami simptom-simptom masalah seperti ini?

Bacaan Darah dan gula yang tinggi

Tekanan darah naik mendadak dan bacaan gula sangat tinggi. Menyebabkan badan mudah terasa sakit-sakit dan tak sihat. Kerap ada penyakit seperti 4 serangkai. Demam, selesema, batuk dan sakit kepala.

Mudah sakit badan dan berasa lesu

Badan senang rasa sakit-sakit dan lesu. Bergerak regang sikit dah sakit urat sampai terganggu semua kerja. Bila nak bekerja memang sangat-sangat sakit. Risiko jika terjadi ketika memandu kenderaan.

Tak boleh nak solat kerana sakit sendi

Terpaksa solat duduk bersila atau duduk di bangku kerusi shaja. Tak mampu nak rukuk atau sujud dengan sempurna sebab lutut, pinggang dan belakang badan mudah rsa sakit. Sampai terlupa rakaat.

jadi mudah untuk lupa perkara penting

Belum masuk 60an tapi dah mudah terlupa apa yang difikirkan. Bukan itu saja, kadang banyak benda tak dapat nak fikir dengan tenang. Tidak menjadi fokus dan sering rasa prestasi mental menurun.

Sebelum itu...

Mesti anda dah cuba macam-macam tapi masih tetap tiada perubahan?

Dah cuba macam-macam untuk kurangkan sakit dengan ambil bermacam ubat tapi masih tetap sama. Hati sentiasa gelisah tiba-tiba datang sakit bila tengah buat kerja. Kesakitannya memang tak boleh bawa bincang.

Lebih merisaukan jika semakin teruk

Jika tidak dibendung dari awal, akan membawa kepada masalah yang lebih besar...

Masalah tekanan darah tinggi

Masalah buang pinggang

Sakit otot dan urat yang berkekalan

Kecacatan kekal atau kematian

Bertindaklah sekarang untuk kesihatan masa hadapan

Jangan risau lagi. solusinya ada disini sekarang.

Memperkenalkan

Tablet Kunyah Campuran Cordyceps Militaris berperisa oren. sedap dan mudah dimakan.

Diformulasikan dengan bahan yang membantu untuk memberikan tenaga badan. Mampu untuk merawat masalah penyakit ginjal, pernafasan dan meningkatkan sistem imunisasi badan.

Saya dah boleh solat seperti sedia kala!!๐Ÿ‘๐Ÿผ
Selepas guna seminggu. Memang badan rasa lebih bertenaga. Takde lagi lesu dan tak larat. Kalau sebelum ni nak solat punya lah susah. badan selalu lemah dan tak bermaya. Tapi lepas amalkan CordyC+ ni, saya dah rasa bertenaga. Paling best tak mudah dapat sakit dah

Sangat Recommended!!
๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ๐ŸŒŸ

Sayuti Ramli

Siapa yang perlukan?

Jika anda ada masalah ini, maka anda perlu dapatkan CordyC+ ini Sekarang

Imun Lemah

Untuk mereka yang mempunyai imun yang lemah, mudah sakit demam dan mereka yang cepat letih. Tidak selesa dengan kondisi badan yang merudum dan tak tentu. Mudah terkena sakit.

Badan Lemah

Untuk golongan pertengahan usia dan warga tua, mereka yang mempunyai tekanan kerja yang berat, membuat kerja fizikal yang berat dan mempunyai badan yang lemah

Hidapi Asma

Mereka yang menghidapi penyakit ketidakfungsian pulmonari seperti asma, bronkitis kronik, emfisema, dan rhinitis kronik. Susah untuk bernafas dan ada masalah resdung.

Sakit Belakang

Mereka yang kekurangan fungsi renal yang mendadak atau kronik,atau kegagalan fungsi renal dan sering sakit belakang. Tak boleh berdiri atau duduk tegak dalam waktu yang lama.

Darah Tinggi/Rendah

Pesakit darah tinggi atau tekanan darah rendah. Bacaan yang tak stabil dan sering mengalami migrain. Mudah sakit kepelada atau pitam. Kepala rasa berat dan tak mampu nak buat kerja.

Masalah Batin

Mereka yang ada masalah batin. Kurang tenaga dan tak bermaya. Mampu memberikan tenaga dalaman dan luaran tambahan tanpa memberikan sebarang masalah kepada badan.

0 +
Pengguna Setia
9/ 0
Berpuas hati
0
negeri Seluruh malaysia

Bahan utama

Excel Care CordyC+
terdiri dari bahan semula jadi

Cordyceps Militaris

Cordyceps dapat meningkatkan sistem imunisasi dengan merangsang sel-sel dan bahan kimia di dalam tubuh. Ia juga dipercayai dapat melawan sel kanser dan memperkecil ukuran tumor, terutama kanser kulit dan paru-paru.

Orange

Kaya dengan Vitamin C yang memberikan wajah akan kelihatan cantik berseri. Kulit akan menjadi lebih putih dan lembut. Penyakit seperti scurvy dapat dielakkan .Gusi dan gigi akan sentiasa sihat dan tidak berdarah

Kelebihan utama

Antara kebaikan CordyC+

1. MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

2. MENGUATKAN FUNGSI JANTUNG

3.MEMBANTU SISTEM PERNAFASAN

4. MENJAGA FUNGSI BUAH PINGGANG

5. MEMBANTU KESIHATAN SEKSUAL

6. MENINGKATKAN TENAGA

7. CEGAH PEMBENTUKAN SEL BARAH

8. MENGUATKAN MINDA

Cordyceps juga menguatkan struktur salur darah. Ini penting dalam pencegahan tekanan darah tinggi, strok dan penyakit jantung

Apa kata mereka

Testimoni Pengguna Yang Sangat Berpuas Hati

" Alhamdulillah saya dah boleh solat macam biasa. Anak jadi saksi boleh solat berjemaah macam orang muda. Tak lagi selalu sakit kaki. Kalau tak dulu sampai bengkak dan tak boleh nak berjalan atau berdiri dengan lama. "
Puan Syakirah
" Saya dah amalkan lebih sebulan. Perubahan ketara bila nak buat aktiviti lasak. Dulu cepat betul pancit. Berlari anak pun dah mula mengah dan sakit badan. Sekarang pecut 4-5km pun tkde masalah. Ringan badan "
Intan Imran
" Saya jenis susah nak fokus, kadang lupa benda-benda penting. Alhamdulillah selepas ambil CordyC+ ni. Saya jadi lebih fokus dan aktif. Dulu tak pandai untuk berfikir panjang. Lepas amalkan, dah boleh buat keputusan dengan tepat"
Kak Zimah
" Ini bukan rahsia, tapi memang terbukti. ajak member ambil sama dan amalkan selama sebulan. Fuh. Badan rasa padu.. takde nak kata apa. MEMANG TERBAIK LA PREMIUM Excel CAre Cordy C+ "
Fazura M
" Siapa sangka, amalkan Cordy C+ ni boleh cantikkan kulit. Biasa isnin khamis memang berpuasa kan. kalau ambil CordyC+ ni, tenaga memang rasa lebih dan kulit pun makin cantik. Glow seba ada VItamin C"
Azura UiTM
" Sebelum ni stress je kalau nak hadap kerja. tapi lepas dah amalkan setiap hari CordyC+ ni, terus rasa tenang. nak fokus kerja tu sangat mudah dan tak lagi senang mengantuk. nak solat pun mudah. Sakit sendi takde lagi"
Ady Ju

Wah bestnya!! Terdiri dari bahan semulajadi. Nak guna pun mudah, kesan pun boleh dapat serta merta.

1 Botol 30 Tablet

Hanya Ambil 1 Kapsul Sehari Sebelum Sarapan

Jadi jangan tunggu lagi!

Tempah sekarang dan nikmati harga tawaran terhad khas untuk anda

Stock untuk tawaran tak masuk akal yang kami offer ni adalah terhad. Penghantaran PERCUMA akan ditutup bila-bila masa sahaja...
Jadi Cepat-Cepat Grab Sekarang!

Tak Cukup Dengan Tu Jeโ€‹

PERCUMA EBOOK SEMARAK CINTAโ€‹

Ebook Semarak Cinta

(Ebook Semarak Cinta adalah dalam bentuk digital)

KHAS UNTUK YANG MEMBUAT PEMBAYARAN SECARA ONLINEโ€‹

Dapatkan Ebook Semarak Cinta karya Dato Dr Haji Fadzilah Kamsah bernilai RM50 untuk mereka yang membuat pembayaran secara online.โ€‹

CordyC+
1 Box

Single Unit

1 Box
RM129
RM 89
  • 1 Unit Kotak
  • Free Postage
  • FREE Ebook Semarak Cinta - Dato Dr Haji Fadzilah Kamsa (Untuk Pembayaran Online Sahaja)โ€‹
FREE POSTAGE

CordyC+
2Box

STARTER PACK

2 Box
RM258
RM 149
  • 2 Unit Kotak
  • JIMAT RM108
  • Free Postage
  • FREE Ebook Semarak Cinta - Dato Dr Haji Fadzilah Kamsa (Untuk Pembayaran Online Sahaja)โ€‹
FREE POSTAGE

CordyC+
3 Box FREE 1 Box

PROMO PACK

3 Box + PERCUMA 1 BOX
RM516
RM 220
  • 4 Unit kotak
  • JIMAT RM296
  • Free 1x Unit Kotak
  • Free Postage
  • FREE Ebook Semarak Cinta - Dato Dr Haji Fadzilah Kamsa (Untuk Pembayaran Online Sahaja)โ€‹
LIMITED OFFER

Tiada Online Banking?
Nak Order Melalui Whats App?

Kami sedia Membantu Anda

Perlukan bantuan?

FAQ ( Soalan Lazim)

30 biji tablet cordyceps berperisa oren

Amalkan setiap hari 1 biji pagi, dan 1 biji malam

Majlis Fatwa kebangsaan telah menyatakan hukum memakan Cordyceps adalah harus dalam rawatan tradisional dan Excel care merupakan syarikat 100% milik bumiputera islam. dan produk ni dibawah naungan Dato’ Dr Fadzilah Kamsah. pakar motivasi terkemuka negara.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berisiko merosakkan kulit dan tubuh badan badan.

Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa.

Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

Ya boleh, kerana bahannya 100% semulajadi dan bebas daripada segala jenis bahan kimia yang berbahaya.Ianya selamat diamalkan oleh semua golongan daripada kanak-kanak sehingga dewasa kerana kami menggunakan pemanis semulajadi tanpa kalori Sucralose yang sesuai dengan penghidap pesakit kencing manis.Tapi sebaiknya dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu.

InsyaaAllah bebas kesan sampingan kerana bahan didalam cordyc+ ini adalah 100% semulajadi bebas bahan-bahan terlarang dan toksik berbahaya.

ยฉ Copyright 2022 Sihatna - All Rights Reserved